§ 1 Postanowienia wstępne

 

  1. Właścicielem serwisu internetowego działającego pod adresem internetowym spiralcoaching.pl (marcinmiziolek.pl) jest firma Spiral Coaching Marcin Miziołek, 87-800 Włocławek, ul. Okrzei 74 B Nip 888-272-08-11 Regon 341516751 zwana dalej Usługodawcą
  2. Usługodawca za pośrednictwem serwisu prowadzi sklep internetowy (zwany dalej

„Sklepem”, w którym oferuje sprzedaż towarów oraz świadczenie usług drogą elektroniczną. Zasady korzystania ze Sklepu określa niniejszy regulamin (dalej zwany „Regulaminem”). W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r poz. 1422 tj. ze zm.)

  1. Za pośrednictwem serwisu możliwe jest dokonanie zakupu usług z zakresu:
    • sesji indywidualnych
    • uczestnictwa w szkoleniach i warsztatach
    • materiałów edukacyjnych w postaci plików zawierających nagrania audio i wideo lub inne pliki
  2. Użytkownicy przed rozpoczęciem korzystania z usług serwisu, są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Rozpoczęcie korzystania z usług oznacza akceptację postanowień Regulaminu.
  3. Użytkownicy zobowiązują się do przestrzegania obowiązującego powszechnie prawa oraz postanowień niniejszego Regulaminu, od chwili rozpoczęcia korzystania z W ramach korzystania z serwisu zabronione jest dostarczanie jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym, obraźliwym, czy też naruszającym dobra osobiste
  4. Informacje o towarach dostępne w serwisie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu artykułu 71 Kodeksu
  5. Kontakt z Usługodawcą możliwy jest pod adresem poczty elektronicznej kontakt@spiralcoaching.pl
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany przedmiotowego Regulaminu, bez podania przyczyny oraz w jakimkolwiek

§ 2 Definicje

 

  1. Klient/ Użytkownik – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej rok życia, przy czym w wypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna nabywająca Produkt za pomocą Serwisu.
  2. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Sprzedawca/ Usługodawca – Spiral Coaching Marcin Miziołek, 87-800 Włocławek, Okrzei 74 B Nip 888-272-08-11 Regon 341516751
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze
  5. Sklep/Serwis – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem  internetowym spiralcoaching.pl (marcinmiziolek.pl)
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin – niniejszy regulamin
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  9. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w
  10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie
  11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży.
  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  13. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu

 

 

§ 3 Ogólne Warunki Sprzedaży

 

  1. Sprzedaż towarów przez Sklep odbywa się w drodze zawarcia za pośrednictwem sieci Internet umowy sprzedaży. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta oraz potwierdzenie jego przyjęcia przez Usługodawcę.

 

  • Przedmiotem umowy sprzedaży, mogą być towary prezentowane w serwisie i znajdujące się w ofercie Sklepu w chwili składania Zamówienia

 

  1. Ceny produktów znajdujących się w ofercie Sklepu są cenami brutto w złotych

 

  1. Zamówienia złożone przez Klientów realizowane są według cen obowiązujących na dzień złożenia Zamówienia uwidocznionych przy zdjęciu lub opisie Ceny towarów są cenami detalicznymi i zawierają wszystkie podatki.

 

  1. Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu

z infrastrukturą techniczną Klienta.

 

  1. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 5 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

 

§ 4

Wymagania techniczne

 

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne jest:

  1. posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu umożliwiające przeglądanie stron internetowych, a także klawiatura lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy Zaleca się korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek internetowych: Firefox, Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge, Opera, Safari dla systemu OS X, itd.
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,,
  4. akceptacja niniejszego Regulaminu

 

§ 5 

Zakładanie Konta w Sklepie

 

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz Niezbędne jest podanie następujących danych: e-mail, nazwa użytkownika, hasło.
  2. Założenie Konta w Sklepie jest
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu/e-maila i hasła ustanowionych w Formularzu
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w 1p7

 

 

 

 

 

§ 6 Zamówienia

 

  1. Zamówienie stanowi, złożone przez Klienta w formie elektronicznej z wykorzystaniem sieci Internet i funkcji serwisu, oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży wybranych przez niego towarów spośród aktualnie dostępnych w Sklepie i prezentowanych w serwisie za cenę stanowiącą sumę cen wybranych towarów oraz kosztów
  1. Zamówienie może zostać złożone przez Klienta poprzez serwis, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały
  2. Wybór towarów do Zamówienia dokonywany jest poprzez dodanie ich do listy zakupów – W każdym czasie możliwe jest zweryfikowanie zawartości koszyka.A
  3. Po zakończeniu dodawania produktów do koszyka, Klient wybiera przycisk ”PRZEJDŹ DO KASY” i następnie dokonuje wyboru adresu, sposobu dostawy oraz sposobu płatności. Klient kończy składać Zamówienie z chwilą wciśnięcia przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ”, które następnie jest przekazywane do potwierdzenia Usługodawcy.
  4. Do momentu zatwierdzenia wyboru produktów przyciskiem „KUPUJĘ I PŁACĘ”, Klient ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji produktów w koszyku, jak i danych teleadresowych do wysyłki lub wystawienia rachunku.
  1. Usługodawca w toku prezentowania towarów w serwisie i procesu składania Zamówienia, jednakże najpóźniej przed wciśnięciem przez Klienta przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ”, poinformuje Klienta w sposób jasny i zrozumiały o:
  • głównych cechach świadczenia, w tym towaru,
  • swoich danych identyfikujących, w szczególności o nazwie, adresie, numerze telefonu przedsiębiorstwa, organie, który zarejestrował działalność gospodarczą, a także numerze, pod którym przedsiębiorca został zarejestrowany;
  • adresie pod którym Klient może składać reklamacje;
  • łącznej cenie obejmującej wszystkie składniki, a w szczególności podatki, opłaty za dostarczenie i usługi pocztowe oraz sposobie i terminie zapłaty;
  • sposobie i terminie dostawy Zamówienia oraz procedurze reklamacyjnej;

 

  1. Usługodawca potwierdzi Zamówienie złożone przez Klienta, poprzez wskazanie za pośrednictwem serwisu po wyborze przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ” oraz odrębnie w wiadomości poczty elektronicznej wysłanej na adres Klienta, danych Zamówienia, w postaci:

 

  • danych Usługodawcy, w tym numerze telefonu i adresie poczty elektronicznej Usługodawcy;
  • danych Klienta;
  • numeru Zamówienia ;
  • listy towarów będących przedmiotem Zamówienia, wraz z cenami jednostkowymi;
  • kwoty łącznej netto oraz brutto oraz wybrany sposób i termin zapłaty;
  • całkowitej wartości Zamówienia wraz ze wszystkimi kosztami;
  • sposobu oraz terminu dostawy;

 

  1. Klient w procesie składania Zamówienia może wyrazić wolę otrzymania rachunku lub faktury, który może zostać załączony do wysyłanej przesyłki lub przesłany drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów

 

  1. Potwierdzenie złożenia Zamówienia zawierać będzie odnośnik do usługi umożliwiającej dokonanie płatności

 

  1. Sklep może kontaktować się z Klientem telefonicznie lub mailowo w związku ze złożeniem lub realizacją Zamówienia.

 

  1. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści wiadomości potwierdzającej przyjęcie Zamówienia, Klient może skontaktować się ze Sklepem przy pomocy poczty elektronicznej pod adresem kontakt@spiralcoaching.pl , w treści wiadomości podając numer Zamówienia.

 

  1. Zamówienie będzie dostarczone na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu.

 

  1. Usługodawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Zamówione towary w stanie wolnym od

 

 

§ 7 Płatności

 

  1. Umowa o świadczenie usług przez Usługodawcę może być zawarta poprzez zakup usługi bezpośrednio przez Umowa zawierana jest pod warunkiem rozwiązującym zapłaty ceny, co oznacza, że, w przypadku braku zapłaty, umowa ulega rozwiązaniu. W przypadku, gdy serwis przewiduje niższą cenę szkolenia, pod warunkiem dokonania zapłaty do określonego dnia, podstawą do skorzystania z tak określonej niższej ceny jest opłacenie uczestnictwa w szkoleniu do upływu terminu końcowego przedpłaty określonego przez Usługodawcę.

 

 

  1. Płatność za usługi Usługodawcy może być dokonana w formie:
  • kartą kredytową lub debetową online,
  • przelewu z konta bankowego,
  • przelewu

 

§ 8 Realizacja zamówienia

 

  1.  W przypadku braku płatności lub potwierdzenia Zamówienia przez Usługodawcę w ciągu 5 dni roboczych, Zamówienie zostanie anulowane przez Usługodawcę, o czym Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem wiadomości poczty
  2. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się:

 

  • w przypadku Zamówień płatnych przelewem – po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym Usługodawcy,
  • w przypadku płatności online – w chwili, gdy Klient otrzyma automatyczny e-mail z informacją o zaakceptowaniu płatności,
  • w przypadku płatności przy odbiorze osobistym – w chwili, gdy Usługodawca otrzyma Zamówienie

 

  1. Zmiany w wysyłce, rezygnacja z Zamówienia na warunkach opisanych w Regulaminie możliwe są poprzez kontakt ze Sklepem pod adresem kontakt@spiralcoaching.pl

 

  1. Klient może wycofać złożone Zamówienie jedynie e-mailem pod adresem kontakt@spiralcoaching.pl Klient nie może anulować Zamówienia, które już zostało wysłane. Powyższe nie wyłącza prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy opisanego w §10 Regulaminu.

Jeśli w magazynie Sklepu zabraknie produktu lub produktów objętych Zamówieniem Klienta i domówienie ich od dostawców nie będzie możliwe w czasie przewidzianym na realizację Zamówienia, Usługodawca poinformuje o tym fakcie Klienta wysyłając wiadomość, na adres e-mail podany przez Klienta lub kontaktując się telefonicznie.

 

§ 9 Zasady korzystania z zakupionych Produktów

 

  1. Wszelkie Produkty udostępniane za pośrednictwem Serwisu, odpłatne i nieodpłatne, podlegają ochronie przewidzianej w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewsnych.
  2. Użytkownik może korzystać z zakupionych Produktów na własny użytek i zgodnie z ich przeznaczeniem, czyli odtwarzać w elektronicznych urządzeniach, wprowadzać do pamięci komputera lub innych właściwych urządzeń w celu zapoznania się z treścią utworu.
  1. Użytkownik nie ma prawa do powielania, kopiowania i wykorzystywania Produktu (w całości lub we fragmentach) w sposób niezgodny z prawem. Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej Produktu lub innego rodzaju modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń). Niedozwolone jest również dystrybuowanie Produktu, udostępnianie osobom trzecim lub pośrednim lub odtwarzanie publiczne
  2. Użytkownik zobowiązany jest dbać o to, aby żadne nieupoważnione osoby nie korzystały z Produktów w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym Regulaminem. W przypadku wykrycia takich sytuacji Usługodawca może kierować roszczenia z tego tytułu względem znanego mu nabywcy produktu (Użytkownika), z tytułu łamania praw do danej kopii

 

 

§10 Reklamacje i zwroty

 

  1. Wszelkie zakłócenia w funkcjonowaniu serwisu, uwagi i propozycje pod jego adresem, skargi i reklamacje prosimy kierować drogą elektroniczną na adres mailowy kontakt@spiralcoaching.pl
  2. W przypadku, gdy zakupiony Produkt okaże się wadliwy, w szczególności, gdy się nie uruchamia lub jest niezgodny z opisem zamieszczonym na stronie Serwisu lub Produkt nie został dostarczony w terminie określonym w niniejszym Regulaminie, Użytkownik może w terminie 14 dni od zakupu wystąpić do Usługodawcy
  3. Użytkownik, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie drogą mailową w terminie 14 dni od zawarcia Zgodnie z ustawą ochrony konsumentów z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta i paragrafu „wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy” Użytkownik nie może zwrócić produktu w przypadku gdy:
    • Przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Przedsiębiorcę, utraci prawo odstąpienia od umowy,
    • W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe,
    • Dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i poinformowaniu go przez Przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres e-mail: kontakt@spiralcoaching.pl
  4. Po upływie 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy Użytkownik traci przedmiotowe
  5. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Użytkownik zobowiązany jest do wysłania pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz numer konta na jaki mają być zwrócone środki.
  6. Usługodawca niezwłocznie potwierdza Użytkownikowi, drogą mailową, otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od

 

  1. W przypadku odstąpienia przez Użytkownika od umowy, umowę taką uważa się za niezawartą. Użytkownik traci dostęp do Produktu, natomiast Sprzedający zwraca uiszczoną cenę. W przypadku produktów podlegających możliwości zwrotu, zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od
  2. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez Usługodawcę przelewem z konta firmowego na wskazany przez Użytkownika numer konta, chyba, że Użytkownik drogą mailową wyraźnie wskaże inny sposób rozliczenia np. w gotówce lub w produktach dostępnych w sklepie na stronie spiralcoaching.pl (marcinmiziolek.pl)
  3. W tym przypadku rozliczenia ekwiwalentem w postaci produktów dostępnych w sklepie na stronie www.spiralcoaching.pl (marcinmiziolek.pl)
  4. Użytkownik nie ponosi opłat związanych z operacjami płatniczymi.
  5. Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji, przy czym okres ten może zostać przedłużony, w przypadku gdy rozpoznanie reklamacji wymaga dłuższego O rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji Usługodawca poinformuje Użytkownika za pomocą listu e-mail.
  6. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji Usługodawca dokonuje zwrotu środków pieniężnych wpłaconych tytułem zapłaty za reklamowany Produkt w formie przelewu na wskazany przez Użytkownika rachunek bankowy, w okresie nie dłuższym niż 30 dni, od dnia otrzymania formularza Usługodawca zastrzega sobie prawo potrącenia kosztów manipulacyjnych.
  7. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez Usługodawca, Użytkownik zobowiązuje się niezwłocznie usunąć wszystkie posiadane kopie Produktu którego reklamacja
  8. Rezygnacja z opłaconej indywidualnej sesji, możliwa jest do 24 godzin przed rozpoczęciem ustalonej sesji indywidualnej Odwołanie spotkania via Skype na krócej niż 24 godziny jest równoznaczne ze stratą wpłaconej za sesję całej jej wartości.
  9. Uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach wskazanych wyraźnie w serwisie przez Usługodawcę wymaga wpłacenia zadatku przez Użytkownika
  10. Osoby zapisujące się na warsztaty lub szkolenia, które wpłacają zadatek, wyrażają tym samym zgodę na zasadę braku możliwości zwrotu wpłaconego zadatku. Zadatek jest bezzwrotny, ponieważ jest gwarancją rezerwacji dla wpłacającego klienta, miejsca na warsztacie lub
  11. Uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach należy potwierdzić 48h przed rozpoczęciem warsztatu. Brak potwierdzenia uczestnictwa w warsztacie, skutkuje tym, że miejsce zarezerwowane straci swoja ważność, pomimo wpłacenia
  12. Uczestnik warsztatu lub szkolenia, który dokonał wpłaty zadatku celem rezerwacji miejsca na warsztacie, nie może przekazywać osobom trzecim swojej rezerwacji, przekazanie rezerwacji osobom trzecim jest równoznaczne z anulowaniem zarezerwowanego miejsca na warsztacie a tym samym wpłacony zadatek jest

 

 

 

 

§ 11

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
  5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

§12

Zasady publikowania opinii

 

  1. Każdy kupujący/klient może publikować opinie o towarze/usłudze w odpowiednim miejscu na stronie internetowej Opinia powinna być napisana językiem polskim z zachowaniem zasad poprawniej polszczyzny.

 

  1. Opinie są subiektywnymi wypowiedziami Klientów. Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść.

 

  1. Kupujący/klient oświadcza, że jego wypowiedź nie narusza obowiązujących przepisów prawa, ani praw osób Ponosi on pełną odpowiedzialność za wypowiedzi umieszczone przez niego w Sklepie Internetowym www.spiralcoaching.pl (marcinmiziolek.pl)

 

  1. Nadesłana opinia podlega weryfikacji przez sprzedawcę pod względem sprawdzenia czy opinia ta nie zawiera treści o charakterze zakazanym tj. w szczególności gdy opinia narusza obowiązujące przepisy, zawiera treści zakazane, reklamowe, dane osobowe, narusza prawa autorskie

 

§ 14

Dane osobowe w Sklepie internetowym

 

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
  4. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

 

  1. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich

 

  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże

 

§ 15

Postanowienia końcowe

 

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku

 

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym

 

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych

 

  1. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.